Płaszyki z kapturem...

Witajcie..
Święta mięły tak szybko że nawet nie zdążyłam nasiąknąć ich magią na cały przyszły rok... :( 
Ale do rzeczy..  zaległości tzn. płaszczyki z kapturem które powstały na drodze ewolucji wykroju poprzednich płaszczyków... Powstały jakiś czas temu i nie nadają się na zimę. Uszyłam też taką kurteczkę cieplutką i pikowaną która już w następnym poście...Wdzianka  które prezentuje poniżej znalazły już swoje właścicielki.. ale gdyby ktoś miał ochotę zapraszam... a odpowiadając na  wcześniejsze pytania- tak na Dal też i na Barbie i MH i Myscene.... 
Bardzo żałuje ze sesje tylko pokojowe ale brak czasu niestety... Zapraszam do obejrzenia....



Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.. :) Pozdrawiam serdecznie.. :)

Komentarze

  1. Przecudne plaszczyki a raczej cale kompleciki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne płaszczyki,jak zawsze!model nr 1 to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  3. aż ciężko byłoby orzec, który cudniejszy -
    oba wspaniałe i godne niejednej laluni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. A ja czekam na Twoją.. Pozdrawiam.. :)

      Usuń
  4. Piekne kompleciki :)
    Ja bym byla chetna zalezy jaka cena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do ustalenia szczegółów alsine@interia.pl tak najszybciej...
      Pozdrawiam.. :)

      Usuń
  5. Ale świetne są te płaszczyki! ^-^ Twoje dziewczyny super się w nich prezentują. :)

    http://my-plastic-wonderland-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty