Cdn.. Hand made

Dziewczyny wiele z Was ma piękne pokoiki dla swoich lal a ja niestety dopiero planuję. Zbieram, gromadzę różne maleństwa i nie tylko maleństwa.
Oglądam Wasze blogi z pasją, zazdrością  i podziwem dla tego wszystkiego  co tam macie.....te różne przedmiociki :D
Teraz chcę Wam coś pokazać  to co uważam za niezbędne (chociaż można siedzieć i spać na podłodze)....wygodna sofa-kanapa....






Sofa jest wykonana na stelażu ze sklejki, obita od wewnątrz gąbką a na zewnątrz materiałem obiciowym.Mam nadzieję że Wam się podoba....... Gdyby ktoś miał ochotę na "kanapkę" to chętnie zrobię.... Przy okazji doskonaląc technikę i umiejętności :)

Komentarze

  1. Bardzo ładna kanapa :) Moje panny też czekają na swój kącik. Dzięki temu ćwiczą swoją cierpliwość. Ja przy okazji razem z nimi. Na razie nadal nie jestem zdecydowana na kolorystykę wnętrza i dodatków.
    Bardzo ładna kanapa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję... Wybrałam taki moim zdaniem dosyć uniwersalny kolor. W razie czego uszyję pokrowiec...:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sofka .Ma piekny wzór. Kurczaczki nie masz dodawania do obserwatorów na blogi , a ja w google mało kiedy zaglądam bo nie ogarniam. I moje opóźnienia w komentowaniu spore :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaczku mam i Ty tam już jesteś..... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie wiem o co chodzi z tą lalą, ale rzeczy które dla niej tworzysz są piękne !!!
    kiedyś z dziadkiem budowałam domek drewniany dla moich lalek, owszem, sklejka, okienka z dziadkiem mieliśmy wyobraźnię - resztka tapety świetnie wykończyła salon...
    gdy patrzę na tę kanapę przypominam sobie jaką daje frajdę poświęcanie czasu takiemu majsterkowaniu ;)

    pozdrawiam Try to design
    i zapraszam do nietypowego wyzwania TUTAJ

    ps : jeśli mogę coś zasugerować to troszkę lżejszą do czytania czcionkę, bo na dłuższą metę trochę oczy szczypią od patrzenia w kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Małgorzato...
    Z lalką to tak jak z każdym innym hobby, zbierasz, kolekcjonujesz, dbasz, dokupujesz, pielęgnujesz itd....
    Dziękuję i bardzo się cieszę że podobają Ci się wykonane przeze mnie przedmioty...
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty