Nowe sweterki i oczka...

Witajcie....
Czas tak szybko płynie i nawet nie wiem kiedy upłynął  tydzień......
Midori dostała nowe oczka oczywiście zielone..:)
Robię sweterki, szyję ciuszki przygotowuję wygraną dla Beatki (wybrałam jej imię dla Rudej tzn. Leksi) Brak mi czasu żeby zrobić dobre zdjęcia... zwłaszcza że pogoda się troszkę popsuła.... Chłodno, szaro a i czasem popada.... Liczyłam na to że w weekend uda mi się wyskoczyć na jakiś wiosenny zielony plener.
Przygotowuję  wiosenne kwieciste ciuszki i zabrałam się za druty. Powstała spódnica Midori i sukienka którą zaprezentuję następnym razem. Dwa sweterki dla dziewczyn prezentuję dzisiaj.
Wybaczcie jakość zdjęć..... Następnym razem będzie lepiej....

 

Komentarze

  1. urocze sweterki, w sam raz na tę popsutą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki.. dzisiaj jest jeszcze gorzej... Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielone oczy wyglądają cudnie z czarnymi włosami. Zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i cieszę się że nie tylko mnie się podoba... Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  4. ładne te oczyska! a sweterki ślicznie wydziubałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz kolej na Leksi z oczyskami tylko mam dylemat czy zmieniać i na jakie... Nie chciałabym aby straciła swój jakże niepowtarzalny charakter, a sweterki dziubałam i wydziubałam.... Ale mam do ciebie kilka pytań odnośnie Twojego sweterka którym mnie obdarowałaś... jest tam patent którego musisz mnie nauczyć ;P...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również pozdrawiam ciepło...:)

      Usuń
  6. Śliczne ciuszki :)
    U mnie też pogoda do niczego :(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.... Podobno od soboty ma być cieplej.... Więc jest nadzieja.. Pozdrawiam ciepło...

      Usuń
  7. zielonooka podbiła me serce!
    a rudaska znowuż - ma słodziaka w ramionach
    (niedźwiedź w szelkach? czad! )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty