Nowe włoski w letniej sesji...Nowa mieszkanka i wyniki Candy....

Witajcie...
Z lekkim opóźnieniem piszę  ale piszę.. ;)
Zawsze myślałam że Midorii ze swoimi zielonymi oczkami będzie brunetką. Owszem zawsze podobały mi się furki ale nie do końca w takim kolorze...
Pewnego dnia otrzymałam niespodziewaną przesyłkę od Kasi Kaku.. Był to biały furek.. Przymierzyłam i się zakochałam.. Furka otrzymała też mała Dalówna Vanessa.
Z takimi nowymi włoskami ruszyłyśmy na letnią aczkolwiek żeby się nie usmażyć ranną  sesję... 





Stało się mamy nowa mieszkankę... Ma na imię Luna i przyjechała od Urshuli.
Na zdjęciach poniżej już z wymienionymi oczkami i we włoskach od poprzedniej właścicielki..
Szykują się zmiany ale jakie to sama nawet jeszcze nie wiem....
I racji tego że jest "nowa" i żeby było jej miło to została poproszona o wylosowanie zwycięzcy w naszym Candy...
Postanowiłam z wszystkich osób które pozostawił komentarz pod postem urodzinowym wylosować zwycięzce... Niestety drukarka zaniemogła a karteczki są z odzysku po notesikach moich córek ale mam nadzieje że mi to wybaczycie...
21 komentarzy 21 karteczek.Mam nadzieje że każdy się na karteczce doczyta swojego imienia...

Na zdjęciu widoczny palec członka komisji losującej w osobie mojej córki 20 miesięcznej Dominiki...
Która starając się pomóc o mało nie doprowadziła mnie do załamania nerwowego.. małe ciekawskie  łapki..
Udało się.. Karteczki poskładane wylądowały w wiaderku i Luna wylosowała  zwyciężczynię...
A jest nią sami zobaczcie...

Gratuluję i bardzo proszę o kontakt w celu ustalenia nagród do wysyłki.... mój adres email alsine@interia.pl
Midorii dostała prezenty- poza nowymi włoskami... ciuszkami... kwiatami i zajączkiem otrzymała tajemnicze pudełko i inne drobiazgi nie widoczne na zdjęciu...


A o tym co dostała w następnym poście...
Tuniczki widoczne na zdjęciach być może jeszcze dzisiaj w sprzedaży na FB...
Zapraszam...

Komentarze

  1. Przede wszystkim gratuluję nowej mieszkanki i kolejne gratulacje dla zwycięzcy candy :) Uwielbiam furkowe włoski gdyż są niesamowicie lekkie, świetnie dają się układać no i przy tym bardzo urocze.Ten biały kolor bardzo Midori pasuje, tak fajnie podkreśla kolor jej buzi. Oczki obie mają śliczne. Bluzy przepiekne, zwłaszcza ta rózowa z dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa i komentarze.. :)

      Usuń
  2. Alez Midori slicznie w tym bialym furku!!!! Te oczyska az swieca!! A Lunka chyba zie zadomowila pomalu :) ciekawe jakie zmiany szykujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też się zakochałam w tym furku...... a Luna zostaje Luną.. pasuje jej.. :)
      Dzięki..

      Usuń
  3. Ślicznie jej w białym wigu :D Gratuluję też nowej mieszkanki :)

    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna poranna sesja :)
    Zastanawiam się, która panna jest ładniejsza i nie mogę się zdecydować ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. W nowych perukach wyglądają przepięknie. Gratuluję zwyciężczyni candy i dziękuję za miłą zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za miłe słowa i udział w zabawie... wkrótce kolejna zapraszam już teraz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nowej mieszkanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje... za wszystkie komentarze i udział w zabawie... :)

      Usuń
  8. Ślicznie wygląda w białym furku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie panny razem wyglądają, cieszę się, że jesteś zadowolona z furków :)
    No i witamy nową!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Twoje lale są cudne! Nowa mieszkanka jest super, a białe włoski drugiej panienki też niczego sobie!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje bardzo serdecznie :) Piekne panienki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie dwie, piękne iskierki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygrałam naprawde??!! AAAALE SUPER! Nie moge uwierzyc, jeju!! Dziekuje slicznie! :)))) Juz wysylam maila! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. słodkie obie - a białe wicherki ujęte w kucyki - urocze!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty