Ibi na wycieczce..

Witajcie..
Tak nagle zrobiło się zimno , mokro i smutno że nic tylko wspominać..
Wycieczkę do Baranowa Sandomierskiego, Sandomierza a w drodze powrotnej Centrum Bajki w Pacanowie uważam za bardzo udaną.. Centrum Bajki polecam "jakem stara"  tak fajnie się bawiłam zresztą po raz drugi. Lalkowych zdjęć niezbyt wiele ale Ibi na nich słodka jak zawsze.. przy okazji czerwony secik.. :)
Baranów  Sandomierski..  

 Sandomierz ... :) i poszukiwania Księdza Mateusza.. :)

Centrum Bajki w Pacanowie :) 

I fantastyczne figurki z polskich bajek.. Niestety jak skończyliśmy zwiedzanie spotkała nas przykra niespodzianka.. sklepik był już zamknięty.. :( i Miś Uszatek nie wrócił z nami do domu.. 
 Pozdrawiam wszystkich serdecznie..  
PS...
Zapomniałam o kozach.. Wszak w Pacanowie Kozy kują...
:)

Komentarze

  1. Oj takie miejsca mają niesamowity urok :) Na pewno się kiedyś wybiorę. Lalunia uroczo w kompleciku w truskawki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie wycieczki do ciekawych miejsc
    Ibi przeurocza w kompleciku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. oby takich miejsc było jak najwięcej..
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Szkoda , że miś nie wrócił na pewno znalazłby się w dobrych rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna wyprawa, Uszatka i mnie żal!
    zawsze jak oglądałam bajkę snułam na
    jawie marzenia - ja to bym dopiero
    Go ubrała, a kompanów uszatych też
    i te sąsiadeczki Laleczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. To widzę, że wycieczka udana, poza jednym wyjątkiem - sklepikiem :c. Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ibi ma bardzo apetyczne ubranko :) Bardzo ładnie jej w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Szkoda że sezon truskawkowy dawno za nami.. :)

      Usuń
  7. Piekna wycieczka <3 Misia szkoda oj szkoda <3

    Lalunia oszalamia swoim urokiem a ubranko piekne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty