Szydełkowy koszyczek z filcowymi różami i Kwiaciareczka...:)

Witajcie.....
Przeglądając Wasze blogi zauważyłam że przygotowujecie piękne ozdoby wielkanocne... 
Kurki, zajączki, jajeczka itd.... ponieważ staram się zawsze być oryginalna to ja postawiłam na kwiaty które moim zdaniem również są nieodzownym elementem Świąt Wielkiej Nocy.... a poza tym są sygnałem zbliżającej się wreszcie wiosny:D

Kwiaty te są również prezentem powitalnym już niebawem zobaczycie dla kogo....
Około 1,5 tygodnia temu pożegnałam się z moją Dal   LULU do której będę zawsze miała ogromny sentyment:) Znalazła nowy, najlepszy na świecie  dom .....

Jednakowoż nie została sprzedana tylko wymieniona....

Z kim na co lub raczej na kogo ? O tym  następnym razem...... Pozdrowionka:)

A.... zapraszam do zakładki Emaus wyprzedaż.....
Poniżej takie tam ...... zabawy...;)


Komentarze

  1. Świetna ta kiecka! kolorystyka fajnie pasuje do tej panny! :) no a kwiatki to na Dzień Kobiet chyba?Najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy bardziej uwielbiam kapelusik, czy rękawki;p Całokształt śliczny^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.... Dziękuje że cokolwiek uwielbiasz.... ;)
      Pozdrawiam ciepło i zapraszam częściej.... Dopiero się rozkręcam...

      Usuń
  3. Śliczny, staromodny komplecik :) Jak miło zobaczyć lalkę ubraną w takim stylu :) Jest skromna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje... Taki właśnie był zamysł... Taka kwiaciareczka......Pozdrawiam serdecznie..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę się tylko przyłączyć do poprzedniczek. Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniastośliczniasta <3333
    Ciekaw jestem cóż to za panna :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję... zapraszam do zabawy konkursowej....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty