"Nowa" Ruda....

Witajcie...
Mam nadzieje ze pamiętacie moją Rudą- kiedyś Leksi Pullip Aurorę... Długo to trwało zanim trafiła w odpowiednie... cudnie zdolne rączki Kasi - The Ugliest Wife. Kasia uratowała moją bidulkę i teraz jest cudna.. Kasiu jesteś dla mnie mistrzynią.... Dziękuję...
Poniżej kilka zdjęć z jesiennej sesji i w nowej czapie sowie...
A i jeszcze jedno muszę jej zmienić imię ponieważ Leksi jednak źle mi się kojarzy.. 
Myślę nad Alicją ale jeśli macie jakieś propozycję to chętnie je poznam... :)
Zapraszam......


Komentarze

  1. Przeboska jest!The Ugliest Wife jest bardzo zdolna!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza, gratki :) Nic tak nie cieszy jak odnowiona lalka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.. :) Tak.. ta zmiana cieszy mnie ogromnie.. :)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolona to mało powiedziane.. Są piękne.. obie.. :)

      Usuń
  4. no nie! zarzekałam się, że takie laleczki nie są dla mnie ...nie chcąc nikogo obrazić delikatnie mówiłam, że mnie akurat się nie podobają. A tu widzę taką PRZECUDOWNĄ rudzielicę ...i też taką chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D.. Kobieta zmienną jest i racja jak tu nie zakochać się w takiej rudzielicy..

      Usuń
  5. Płaszczyk jest cudowny! Chcę taki!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak w ogóle, czy istniałaby możliwość zakupu od Ciebie, takiego płaszczyka dla mojej Dalki? Mam na niego ogromną chcicę... ;)
    Proszę napisz do mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niunia niesamowicie wdzięczna - czy to przez te
    włoski, płaszczyk czy rumieńce podkreślające tak
    subtelne spojrzenie słodkiej pullipki - nie wiem...
    imię? Hania, Ellen, Fiona, Zosia, Xenia...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty