Outfity z motywami.. :)

Witajcie.. 
Ciuszki poniżej powstały jakiś czas temu ale nie miałam okazji żeby Wam je pokazać..
Bluzy i sukienki uszyte z materiałów zakupionych w sklepie internetowym bo w moim mieście o takich materiałach to można tylko pomarzyć.. :) 
Poniżej kilka wybiórczo.. żeby nikogo nie zanudzać.. ;)
Letni czas.. upały sprzyjają lenistwu :)

Pościel którą wreszcie udało mi się wykończyć... :)
Aaaa  prawie zapomniałam.. podziwiam wszystkie dziewczyny które rozdzielają włóczkę żeby była cieńsza....
Po kilku  godzinach męczenia wpadłam na pomysł ze spinaczem.. a  byłam  gotowa się już poddać. ;)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.. :)

Komentarze

  1. śliczne te bluzy,takie dopracowane :) u mnie w mojej "dziurze" też tylko pomarzyć można o takich materiałach....
    Kołderka nawet pikowana!cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bluzy :) bardzo ładnie się prezentują :) pościel urocza :D
    Różowa sukieneczka urocza <3
    Fajny pomysł z tym spinaczem, ja używam szydełka ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny... Pozdrawiam również... :)

      Usuń
  3. Cudne bluzy :) zazdroszczę dzianin w takie wzorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubranka są cudowne, przesłodkie, oczy się same lepią do ekranu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ubranka :) A pościel jak prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bluzy i sukienki, jak zawsze. Tak, to prawda, że materiał to podstawa. U mnie niestety też kiepsko i z materiałami i z włóczkami. A rozdzielanie włóczek żmudne jak nie wiem co. Ja sobie radzę szydełkiem, ale spinacz może być nawet wygodniejszy :) A i dodam, że pościel śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne materiały! Ja mam dużo materiałów "z motywami" dziecięcymi z ubranek dziecięcych z SH. Tam można znaleźć ciekawe dziewczęce sukieneczki, z których można uszyć coś dziewczęcego dla lalek. Niestety w pasmanteriach też nie widziałam takich fajnych motywów. Zazdroszczę Ci czasu i talentu do szycia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Mam kilka pytań :)
    Czy istnieje możliwość kupna takiej bluzy? I czy dałabyś radę uszyć ją w rozmiarze na obitsu 23 cm?
    Pozdrawiam ciepło! N.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj..
    Oczywiście istnieje możliwość kupienia takiej bluzy lub zamówienia takiej jaką sobie zażyczysz.
    Oczywiście w dowolnym wybranym przez ciebie rozmiarze.
    Najszybszy kontakt ze mną to alsine@interia.pl..
    Pozdrawiam.. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty