Nowe mieszkanki i jesienno zimowe różności...

Witajcie.. 
Ostatnio do mojej gromadki zawitały dwie nowe dziewczyny..
Jedna jak najbardziej wyczekiwana i chciana.. a druga cóż trochę z przypadku i z ciekawości..
Więc mam przyjemność Wam przedstawić Littlefee Ante. Przybyła  .. Otrzymała swóją twarz, oczy, włosy i wstępną garderobę... Otrzymała też imię.. Ta ta dam oto Ibanez zdrobniale  Ibi.. :)

A tutaj kosmitka w sumie... gigant.. Ale lubię ją chociaż to nie moja bajka. Mimo  to będzie u mnie mieszkać..
Lalka Monster High  17 inch Gooliope Jellington.. :)
I trochę szyciowych różności.. Płaszczyki i czapy na na Pullip i
Blythe....


Pozdrawiam wszystkich serdecznie... :)

Komentarze

  1. Nowa malutka blondyneczka jest przekochana :) Takie śliczności i ta wystraszona minka... :)
    A ciuszki jak zwykle wspaniałe. Zawsze gapię się na nie z zachwytem i nie wiem co napisać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ibi świetnie się prezentuje w takiej sukienusi -
    nie każde maleństwo musi mieć tonę słodkości
    na sobie, by wzruszać i serca jak wosk roztapiać :)

    mnie zaintrygowała dynieczka z przedostatniej foty -
    jakoś przegapiłam Jej przybycie - rozczulająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne nowe lale <3 a Ubranka jak zwykle mnie zachwycaja <3 <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ibi mnie zauroczyła^^
    I twoja choć nie Nowa Pullipka również i ponownie;-)
    A ubranka cud miód i pomadka;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ibi cudowna, dostała śliczną buzię i sukienkę :) A gigantka też ma swój urok. Jako ciekawy okaz w kolekcji tez bym chciała ją mieć :) Jest naprawdę wielka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadspodziewanie pięknie wygląda maluszek w tych ciemnych kolorach. Wspaniale zobaczyć coś innego, niż WSZECHOGARNIAJĄCY RÓŻŻŻ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty