Kiedy ten miesiąc minął.. ?

Witajcie..
Jak w tytule.. kiedy ten miesiąc minął to ja tego nie wiem.. I trochę mnie to przeraża.. że nie wiadomo kiedy stajemy się coraz  starsi..
No cóż pewnych spraw nie przeskoczymy a że trudno się z nimi pogodzić to już inna kwestia.. 
Wracając do tego co przyjemne czyli do lalkowania.. :)
Dziewczyny świętowały troszkę .. pogoda była  taka  jaka była.. więc siedziałyśmy w domku.. 


Dziewczyny przygotowane na wiosenne spacery.. w te cieplejsze i chłodniejsze dni.. Kreacje prezentuje moja nadal bezimienna minifee shushu.. 


Nawet Pullip Alice załapała się na nową garderobę.. ;)


Oby teraz tylko pogoda wreszcie zaczęła dopisywać.. tego Wam i sobie życzę.. 
Pozdrawiamy wszystkich ciepło.. :)

Komentarze

  1. Śliczne kreacje!
    Oby pogoda dopisała, moje dziewczyny też chcą na dwór...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ubranka. A i diorama mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki przepiękne ale płaszczyk to po prostu, no nie wiem. Brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  4. kreacje w kropki zawsze mnie urzekną!
    diorama z szarawymi ścianami wspaniale
    pasuje do sesji - i pastelowe i mocniejsze
    barwy będą się prezentować - super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty